Wednesday, October 27, 2010

HIDUP OH HIDUP

alhamdulillah, ku panjatkan kesyukuran kepada Pencipta Yang Maha Esa, kerna masih diberi kesempatan untuk meneruskan hidup di muka bumi-Nya. tapi kesyukuran yang sering ku ucapkan masih belum memadai dengan apa yang dituntut oleh baginda Rasullullah SAW. mudahan aku diberkati Allah SWT.

ARIF HAMIZAN - anak kesayangan ku, anugerah Allah kepada aku dan isteri, dah pun berusia 7 bulan, sudah boleh merangkak, merengek bila ditinggalkan, setiap apa yang dipelajarinya membuatkan aku gembira tak terkira, mungkihkah aku juga begitu semasa aku seusianya.

akhir-akhir kini aku sering meninggalkannya bersama ibunya, kerna ada saja urusan luar yang aku perlu hadiri, kadang kala ku rasa rindu memuncak kerna sering berjauhan, tapi aku terpaksa juga untuk mencari rezeki untuk aku, dia dan keluarga.

entah kenapa aku tetiba mengingati dia...

aku rindu rupanya pada dia

No comments:

Post a Comment